over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

zaterdag 1 november 2014

31 oktober 2014 'zwemmen'

In de middag ben ik naar Ann gegaan hier heb ik het gehad over waar ik stage mag lopen. Ook heb ik het gehad over de bezienswaardigheden die ik in Suriname wil gaan zien en activiteiten die ik hier wil gaan ondernemen. Om 5 uur is Ann naar de kerk gegaan. wanneer ze terug kwam zijn we samen naar Stardust gegaan om te zwemmen je kan er ook poolen. Het ziet er ook leuk uit. Er waren veel stoelen en ligbedjes, op dit moment was er muziek en had je disco lichten over het zwembad heen. We hebben er ook samen gegeten dit was lekker en super goedkoop.
Na het zwemmen en eten heeft Ann me nog rondgereden en wat huizen laten zien, we zijn nog verse broodjes wezen halen s'avonds laat dat is hier overal zo dat mensen vaak heel lang werken en de winkels tot laat open zijn. Het is handig omdat je na het werk altijd nog langs de winkels kunt gaan.
Nadat we de broodjes hadden heeft Ann me bij Nancy thuis afgezet omdat ik de volgende dag weer vroeg op moet want dan begint me 1e werkdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten