over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

maandag 24 november 2014

22 November 2014 'Verassing'

Vandaag heb ik op me werk 1 bloemstuk gemaakt voor een klant voor 100 srd. Ik heb ook een nieuw soort plant gezien die zie je links.











In de middag hebben we eten gehaald en drinken bij Joosje gehaald. Joosje is een roti zaak in Suriname. Ik heb vaak een sapje van Elmer en dan de fruit punch die was nu helaas op en probeerde ik maar iets wat ik nog niet ken. Ik heb Markoesa Sap genomen. Ik heb dit nog nooit geproefd dus wist niet hoe ik het zou vinden. Toen ik het probeerde was het echt heel lekker, Lekkerder dan de fruit punch. Op het werk wilde ze graag bara's en die nam ik dan ook mee. De eerste die ik op het werk eruit haalde zat een nietje in!!!!! Ik ben meteen met Robin terug gegaan naar Joosje om dit aan te geven. Hun vertelde dat dit van de bloem zak afkwam.... Ik vond het echt heel slecht dat zoiets kan gebeuren want het kan heel gevaarlijk zijn. We hebben een nieuwe zak meegekregen van ze. Hier zat gelukkig niks in.






















In de avond gingen Daan Robin en ik naar het vat. Daan had hier afgesproken met zijn buurvrouw. Zijn buurvrouw is speciaal naar Suriname gekomen voor Daan. Ze werkt als stewardess bij KLM. Daan had vlak voordat we naar het vat gingen het vermoeden dat zijn moeder ook als verassing is meegekomen. We zijn naar de stad gegaan en hebben eerst bij Torarica Hotel gekeken of ze al aan waren gekomen. Dat was het geval en we hebben gewacht. Toen zijn buurvrouw naar buiten kwam klopte het inderdaad dat zijn moeder mee was. We zijn wat gaan drinken en eten bij het vat. Dit was heel gezellig. Alle medewerkers van het KLM zaten ook bij het vat maar dan een tafeltje veder op.

 magic bean

Geen opmerkingen:

Een reactie posten