over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 19 november 2014

16 November 2014 'Stardust'


Vandaag ben ik samen met Ann en Augusta naar stardust gegaan. Hier hebben we gezwommen en gezellig gezeten. Ann heeft me een nieuw drankje laten proeven de naam hiervan is Dawet, het is een Indisch drankje. Het drankje was lekker alleen kon het niet helemaal op. Er was vandaag bij stardust een Dj en er stond echt hele harde muziek op. Het was druk bij stardust dit was waarschijnlijk vanwege de Dj. Er kwam later iemand naar me toe en die begon in het Portugees tegen me te praten. dit was een Braziliaan. Ook hij dacht dat ik een Braziliaanse was. Toen ik in de avond weer thuis kwam had Rita gekookt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten