over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

vrijdag 31 oktober 2014

30 Oktober 2014 'Palmboomtuin'
















Vandaag zijn we ons klaar gaan maken om naar het palmboom tuin te gaan. Dit was mooi om te zien. Na het palmboom tuin zijn we door het Historische dorp gelopen en kort door het centrum gegaan. Hier heb ik een boom gezien met een stopcontact erin. Na het centrum gingen we weer naar huis.


In de avond wilde ik heel graag buiten de deur eten dit hebben we gedaan bij de Pizzahut, het eten was daar echt super lekker alleen wat hebben we lang gewacht voordat we het kregen!!! In Nederland zou je allang boos weggelopen zijn! toch moet ik hier maar aan wennen want het schijnt overal zo te zijn. Na de pizza zijn we met z'n 3e een cocktail gaan drinken en daarna zijn we naar huis gegaan om daar nog een drankje te drinken voor het slapen gaan.
partybussen die s'avonds rijden:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten