over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

maandag 10 november 2014

7 November 2014 'begin savanne rally race'


Vandaag zijn er veel bestellingen gekomen op het werk. Ik heb 2 ruikers gemaakt vandaag:


Om 6 uur was Ann in de winkel. Ik ging met Ann mee naar haar huis. Onderweg werd de motor over hit omdat er ergens een lek zit. eenmaal thuis bij haar aangekomen heeft Ann me tochten laten zien via internet die leuk zijn om te doen.
Marcel en zijn vrouw en Kind brachten me uiteindelijk naar huis. We reden via het centrum daar was het echt heel druk. op het Onafhankelijkheidsplein was er een groot feest. Marcel vertelde me dat vandaag de dag was dat de rally race (savanne rally) was begonnen. Dit begint bij het Onafhankelijkheidsplein. Dit evenement vind zit 1 keer per jaar in Suriname plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten