over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 19 november 2014

19 November 2014 'kwast raadsel ontraadseld'

Me kwast probleem is ontraadseld!! Ik heb van me pa gehoord dat je kwasten niet van terpentine of schildersspul hard kan worden TENZIJ je een kwast hebt van kunststof. Waarschijnlijk heb ik dus kunststof kwasten aangeschaft waardoor ze hard worden van terpentine.
In de middag heeft Mandy het een en ander uitgelegd over de boekhouding hoe dat hier gaat.

'S avonds heeft Rita rijst, kip en pompoen gemaakt. In de avond was ik heel geïrriteerd. Het werd even te veel. Het is soms ook wel lastig omdat we met z'n 5en in een huis zitten en ook de slaapkamer delen dus als je tijd voor jezelf wilt dan word dit lastig.
Vlak voordat ik naar bed ging was er een hele grote vlinder in de badkamer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten