over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

donderdag 27 november 2014

25 November 2014 'onafhankelijkheidsdag'

Na minder dan 4 uur slaap te hebben gehad moest ik er weer uit en heb ik me klaargemaakt. Nadat ik klaar was gingen we met z'n alle ontbijten. Je kon kiezen uit brood met beleg, tosti's met ham kaas en ananas en eieren. Na het ontbijt vertrokken we naar Lelydorp. Hier opende de president een nieuwe markt. Na de opening gingen we terug naar het 'resort' en kregen we pasta als middageten. Na het eten ben ik met een aantal jongeren gaan kaarten. Tijdens het kaarten kregen we stokbrood kruidenboter. Iets voor 4en pakte iedereen zijn spullen in want die moesten we meenemen omdat we er niet meer terug kwamen. We reden rond 4 uur naar Lelydorp. Hier werd Onafhankelijkheidsdag gevierd. Ik vond het niet heel bijzonder. Ik had er een stuk meer van verwacht. Van de optocht heb ik niet veel meegekregen omdat iedereen zijn paraplu uit had gedaan tegen miezer regen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten