over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

donderdag 27 november 2014

23 November 2014 'Hermitage Mall'


Vandaag heb ik een heel lui dagje gehad. Het regende buiten dus heb lekker in bed films gekeken. Ik ben me rond de middag klaar gaan maken en rond 4/5 uur heeft Rita ons (Robin en ik) weggebracht naar de Hermitage mall Hier zijn we in kleding winkels op zoek gegaan naar een leuk jurkje voor kerst. Ik vond uiteindelijk een heel leuk jurkje en er stond 89 op als prijs. Er stond alleen niet achter of dit in Srd was. Ik vroeg aan een medewerker of de prijs in srd was en dit bleek niet zo te zijn. De prijzen die erop stonden was in USD. Ik vond het jurkje zo leuk dat ik toch besloot hem te kopen. Hierna zijn Robin en ik wat gaan eten. Het eten wat net als de kleding duur in dit winkelcentrum. Ik bestelde Hot Wings en ik kreeg echt de droogste kip die je je maar voor kan stellen en het was ook niet pittig. Ik heb me eten terug gestuurd omdat het zo slecht was en heb een een ander gerecht gekregen. Die was wel goed.
 Na het eten waren alle winkels al dicht aan het gaan en heeft Rita ons weer opgepikt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten