over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

donderdag 6 november 2014

4 November 2014 '3e werkdag'

Vandaag is me 3e werkdag geweest. Er was een bestelling binnengekomen die ik zou maken. De klanten wilden een ruiker hebben van 75 srd en dit was voor een jongen, ze wilden daarom een blauw beertje erin hebben. Dit bloemstuk is me 2e die ik heb gemaakt.

In de pauze zijn Robin en ik naar een kleding winkel gegaan deze zit schuin tegen over de Fabruary Flower. Ik heb hier een heel mooi wit jurkje gevonden voor 8 euro!








Robin en ik hebben samen nagellak gehaald omdat we water marble wilden doen. We zijn hier alleen helaas nog niet aan toe gekomen.
Vandaag heb ik ook een kruising tussen een grapefruit en een sinaasappel gegeten normaal hou ik niet van grapefruit alleen dit vond ik wel heel lekker.
Na het werk zijn we boodschappen gaan doen voor het avond eten. We hebben lekker simpel hamburgers gebakken omdat het anders heel laat zou worden voor het eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten