over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

vrijdag 14 november 2014

13 November 2014 'Paramaribo zoo'

Vandaag hadden we een vrije dag en konden we uitslapen. Het lukte me niet om  uit te slapen omdat ochtends heel laag kleine vliegtuigen overkomen die richting de jungle gaan. Ik ben me rustig gaan klaarmaken en rond een uur of 11 gingen we naar de dierentuin. De dierentuin was erg klein. Ze hadden wel leuke dieren waaronder ook veel katachtige met panter printjes. Die vind ik echt geweldig om te zien. Hieronder foto's van de dierentuin:

Hierboven zie je de huid van een anaconda (wurgslang).
Deze was 4,5 meter lang

Hiernaast (Rechts) zie je een boom waar bloemen tegenaan groeien. Deze bloemen zijn volgens mij Planteneters maar ik weet het niet zeker.

De rest van de dag ben ik wezen skypen en heb ik films gekeken. Toen ik buiten een film aan het kijken was werd het weer wat slechter het begon te waaien en een klein beetje te regenen. Soms hoorde ik gerommel in de lucht van onweer. Op een geven moment zag ik een flits, die was nog niet voorbij of er kwam een hele harde knal. Zo'n knal heb ik nog nooit eerder gehoord het leek wel of er iets ontplofte. Het klonk nog harder als een motier die afgaat. Ik ben echt heel hard geschrokken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten