over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

vrijdag 14 november 2014

12 November 2014 'Surinaams eten'

Vandaag heb ik 2 bloemstukken gemaakt. Ik heb van deze bloemstukken helaas geen foto. Ze waren al weg voordat ik een foto had gemaakt.



In de middag kwam Mandy met Surinaams eten. De meeste Surinamers eten in de middag vaak warm en in de avond iets makkelijks. Een aantal gerechten die ze mee had genomen kende ik nog niet en heb ik geproefd. Links zie je Soporo, Dit is een bittere groenten met gehakt erin. Normaal hou ik niet van bitter maar in combinatie met rijst was dit niet verkeerd. Aan de rechterkant zie je Oker soep. Dit is een slijmerige soep met kip en groente erin. De soep vond ik echt heel lekker en wil ik hier zeker nog een keer halen!


Op de terugweg naar huis was het uitzicht echt heel mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten