over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 19 november 2014

18 November 2014 'Tor'

Vandaag ben ik met Ricky een nieuwe kwast gaan halen omdat de andere in een keer kei hard is geworden. voor de zekerheid heb ik er 2 meegenomen voor als het nog een keer zou gebeuren. Nadat ik de muur nog een laag heb gegeven heb ik in plaats water met terpentine te mixen alleen terpentine gedaan want misschien lag het aan het water. Ik stopte de kwast in de terpentine en de kwast werd weer in een keer keihard het ligt dus niet aan het water wat erbij zat! Gelukkig heb ik een extra meegenomen. Samen met Robin heb ik nog een ruiker gemaakt voor een klant. Vlak voordat we klaar waren ging de auto stuk. Ricky had mij en Robin thuis afgezet. De auto is gelukkig zo danig gemaakt dat we er mee kunnen rijden. De auto moet wel morgen nog naar de garage. Thuis ben ik op het terras gaan zitten met de laptop. Ik ben een film gaan kijken en heb me vriend nog even op skype gesproken. In de straat kwam ineens een grote stinkende rook walm. Zelf dacht ik dat iets in de fik was gestoken wat zo hard stond en dacht dat het wel weg zou trekken. Niet veel later kwam er nog zo een walm en stond de hele straat blauw. Na een uur ben ik naar binnen gegaan en kreeg ik te horen dat die lucht Gif was die ze aan het spuiten waren tegen de muggen en dat het niet goed was dat ik erin heb gezeten. Ik ben meteen binnen gebleven. Toen ik weer naar buiten ging om wat te pakken was er een grote tor op het terras die zo te zien ook last heeft gehad van de walm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten