over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

maandag 3 november 2014

2 November 2014 'nieuwe vruchten'

Bij mijn nieuwe stage February Flower kan ik intern verblijven. ik heb vandaag me spullen van Ann naar Rita verhuist zodat ik dicht bij me werk zit.
 Voor de rest heb ik niet veel gedaan. Ik heb wel weer een aantal nieuwe vruchten ontdekt waaronder de Pommerak deze worden van een grote boom geplukt met langwerpige bladeren. De buitenkant van de Pommerak is rood en de binnenkant wit. De vrucht was echt heel lekker, het was aan de zure kant maar dit maakte het ook heel fris.




Hiernaast heb ik ook nog een switbonki (uitspraak 'sweetbonge')gegeten dit is een zoete boon. Je pelt hem open en aan de binnenkant heb je witte bonen het ziet eruit als fluweel dit word in je mond een beetje glibberig. In de boon heb je een grote zwarte pit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten