over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

vrijdag 14 november 2014

11 November 2014 'Regen en een bezoek aan Nancy'

Vandaag heb ik weer bloemstukken gemaakt en klanten geholpen. Ook begon het even hard te regenen vandaag. De bevolking hier zegt dat dit nog helemaal niks is. Ik kan dus hele zware regenbuien verwachten hier.
In de avond zijn we naar Nancy gegaan de nicht van Robin. Hier lagen nog een aantal kledingstukken van mij die die Jade had. Ik heb ze gelukkig weer terug. Wat me opviel is dat ze aparte winkels hebben speciaal voor kerst het is niet zoals een Intratuin bij ons die word omgebouwd. Eenmaal thuis zag ik dat me Magic Bean weer een stukje groter is.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten