over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

maandag 10 november 2014

6 November 2014 'er is er 1 Jarig'

Vandaag is me moppie Jarig!! Gefeliciteerd xx Hij heeft zijn kaart ontvangen die ik hem heb gestuurd via www.hallmark.nl. Ik had hier al een kaart op de post gedaan alleen die zou niet meer op tijd aankomen.
Ik ben met Rita vandaag naar het postkantoor gegaan om ansichtkaarten op de post de doen van mij Robin en Daan. Bij het postkantoor kreeg ik zegels die goed zouden zijn. Ik begon de postzegels bij Robin alvast erop te plakken totdat ik ineens opmerkte dat de zegels die ik voor de andere kaarten kreeg anders waren. Ik vroeg aan die vrouw waarom dit wat. Het bleek dat ze de verkeerde had gegeven die te duur waren. Ze vertelde me dat het niet anders kon omdat ik de zegels al geplakt had. Ik zij tegen die vrouw dat ik dat niet ging betalen omdat zij die fout had gemaakt. Haar leiding zag dat er iets fout ging en kwam erbij die vertelde gelukkig dat ik er niet voor hoefde te betalen omdat het haar fout was en dus moesten de postzegels van de kaart af gehaald worden. Ik ging veder met 'de juiste zegels te plakken'. Wanneer ik bijna klaar was met plakken kwam de leiding weer en merkte op dat op elke kaart 1 zegel te veel zat. Van alle kaarten kon er dus weer een zegel afgehaald worden. Na heel veel gedoe en lang wachten was ik dan eindelijk klaar bij het postkantoor.
Op het werk belde er veel klanten die bestellingen wilde opnemen of wilde informeren.
Daan en ik hebben samen alles in de winkel netjes gemaakt en netjes neer gezet:


Voor.





 Na.







 Voor.







 Na.







Na het werk was ik echt heel maar wilde Jeffrey wel nog heel graag spreken. Ik belde hem via skype en Feliciteerde hem nogmaals. Hij vertelde me dat hij een nieuw sport rokje voor me had gekocht, echt Lief!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten