over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

vrijdag 21 november 2014

20 November 2014 'Eten met Marvin'


 Vandaag heb ik op het werk eerst de buitenmuur geschuurd. Ik kon alleen niet bij de bovenkant komen omdat ik geen ladder heb. Robin en Daan hebben aan het eind van de dag een ladder opgehaald. In de middag heb ik alleen op de zaak gezeten. Toen ik er zat was het heel druk met klanten die belde en de winkel in kwamen. Marvin kwam ook nog even langs om te kijken met zijn moeder hoe het eruit ziet waar ik werk. Hij heeft voor zijn moeder een paloeloe meegenomen. Ik heb het ingepakt voor ze dit vond ik wel lastig.










Ik heb ook nog een ruiker gemaakt voor de geboorte van een jongen:





Na het werk om 7 uur heeft Marvin me opgepikt. Ik ben met hem in de stad naar een restaurant geweest hier heb ik echt heel lekker gegeten!! Ik vond het ook heel gezellig! Zijn neef komt ook nog deze kant op dan gaan we als het goed is activiteiten doen waardoor ik wat meer van Suriname ga zien :D



Mijn Magic Bean is weer hard gegroeid ik heb hem nu tegen het hek gezet en daar is die helemaal omheen gaan groeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten