over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 19 november 2014

15 November 2014 'Zonnen & Oase '


Op het werk heb ik vandaag een stoel gerenoveerd. De stoel was oud en versleten en er was met stift op geschreven. Ik heb de stoel eerst helemaal opgeschuurd en heb hem daarna paars geschilderd. Ik ga later nog de naam van de winkel op de stoel schilderen.
Ik heb ook nog een bloemstuk gemaakt voor een klant.









Rond 2 uur was het zo rustig op de zaak dat we eerder weg mochten. We zijn naar huis gegaan. Thuis heb ik een handdoek gepakt en ben lekker in het zonnetje gaan liggen. Tegen de avond zijn Robin Daan en ik naar Oase gegaan. Hier kan je verschillende sport beoefenen en zwemmen. Er is ook een bar waar je van alles aan kan bestellen. Om bij Oase naar binnen te kunnen moet je lid zijn of je moet met iemand mee die lid is. Wij hadden een geluk dat de nicht van Robin 'Nancy' lid is en die ging met ons mee. Nancy kwam samen met haar dochter Jade en nog een meisje van 22. Bij Oase hebben we gezwommen en wat gegeten. Ook heeft dat meisje me van alles verteld zoals waar je bijvoorbeeld goed uit kan gaan of mooie dingen kan bezichtigen.















Thuis aangekomen zag ik dat me Magic Bean weer vooruit is gegaan.
Voordat ik ging slapen zag ik nog een raar beestje op het raam zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten