over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 7 januari 2015

19 December 2014 'Kerstmarkt/ t'vat'

Nog maar 1 dag en dan vertrek ik alweer naar Nederland. Ik ben vandaag vroeg opgestaan omdat ik om half 10 een afspraak heb bij Vip Hair and Nails om me nagels te laten doen. De taxi kwam gelukkig op tijd. Toen ik aankwam bij VIP Hair and nails kwam die vrouw die me nagels zou doen niet opdagen. Gelukkig nam iemand anders het over na een half uur wachten. Me eigen nagels waren lang van zichzelf en zonde om af te knippen. Ze hebben daarom een laagje acryl over me eigen nagels aan te brengen. Ik heb voor zilver met gouden glitters gekozen voor kerst. Ik was in totaal voor me nagels 75 srd kwijt dit is ongeveer 19 euro. Nadat ik klaar was met me nagels ben ik terug naar huis gegaan en ben ik door gegaan naar de souvenirs winkel om piranha's te kopen. Hierna ben ik weer naar huis gegaan en ben ik me koffers alvast gaan inpakken.

In de avond zijn we de avond begonnen met een wijntje en zijn we erna naar de stad gegaan. We zijn naar de palmboom tuin gegaan. Hier was een kerstmarkt bezig. Om over een kerstmarkt te lopen met 30 graden is wel heel apart. Het voelt dan meer als een normale markt dan een kerstmarkt. Ik heb op de kerstmarkt een leuke armband meegenomen.






Na de kerstmarkt zijn we door naar t'vat gegaan hier gingen we avond eten. Ik heb nog een keer het broodje bij t'vat besteld deze is echt heel goed. Na het eten hebben we cocktails gedronken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten