over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 7 januari 2015

14 December 2014 't'vat, Owru Yari bombel pack '

We wilden vandaag vroeg opstaan om naar de cultuurtuin te gaan. Dit is helaas niet gelukt. We zijn rond de middag naar t'vat toegegaan en hebben hier heerlijk in het zonnetje gezeten onder het genot van een Fruit-ijs drankje (mango, aardbei). Aan het terras zat er wel de hele tijd een zwerver te bedelen dit was wel heel vervelend want die wilde niet weg gaan. Wanneer het ons te heet werd zijn we nog even in de schaduw gaan zitten. Wat heel jammer was was dat Robin en Daan een dolfijnen tocht hadden geboekt hier kwamen we voor bij het vat om te betalen alleen waren ze zelf te laat. Toen ze eenmaal aanwezig waren was het overboekt en konden we niet meer gaan. Ik heb bij t'vat nog een oudjaar shirt gekocht met een schotglaasje bril en hoedje erbij. In de Avond dronken we Champagne die we van Nancy mochten drinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten