over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 7 januari 2015

12 December 2014 'Pomelo, Mislukt etentje'

Vandaag ben ik veder gegaan met de muurschildering. Het begon ineens heel hard te regenen waardoor ik niet veder kon gaan met me muurschildering omdat alles helemaal nat werd.
Tijdens de lunch ben ik me pomelo gaan openmaken om te eten. Het vruchtvlees kon ik zo met me handen eraf pakken om te eten.


In de avond zijn Robin en ik naar Shakers gelopen. Ik Robin en Daan zouden hier wat gaan eten. Daan die was nog aan het bezorgen waardoor we het eten uiteindelijk niet meer haalde. Ik raad Shakers wel heel sterk af!!!!! we kwamen daar en het eten was best prijzig vergeleken andere tenten. Ook duurde de bediening lang en kon de serveerster ons niet vertellen wat er allemaal in de cocktails zaten. Uiteindelijk wilde ik er toch een proberen en vroeg de prijs. Ook de prijs kon ze ons niet vertellen. Ze zij dat het ergens tussen de 10 en 25 srd zou kosten. Ik bestelde er een met alcohol. Na een hele lange tijd wachten kwam me cocktail er eindelijk en er zat geen Druppel alcohol in!!!!!! Ik voelde me er heel erg opgelicht en vroeg meteen de rekening en bleek me cocktail ook nog is 25 srd te kosten!! Ik kom er in ieder geval nooit meer! We gingen na het afrekenen meteen door en haalde maar snel wat eten af bij Wolly's want Daan moest alweer bijna door naar de groothandel om bloemen op te halen en daarna door naar Saramaca. Hij zette ons na Wolly's af bij Rita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten