over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 7 januari 2015

15 December 2014 'Kaaimanvlees'

Vandaag begon de dag met een mooi uitzicht. Op het werk ben ik de andere kant van de muur gaan schetsen. Het meeste heb ik geschetst zonder voor schets. Op de muur heb ik paloeloe's, orchideeën en hibiscus getekend.












In de avond ben ik naar Ann toe gegaan. Ann had kaaiman vlees gemaakt. Kaaimannen dat zijn een soort van krokodillen. Het vlees was erg lekker en had heel veel weg van kip! Na het eten bracht Ann me weer terug. Onderweg zijn we nog even gestopt bij een winkel. Hier vond ik hele mooie pumps en die heb ik mee genomen.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten