over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 7 januari 2015

16 December 2014 'Bioscoop Hermitage Mall'

Vandaag Ben ik op het werk weer veder gegaan met de muurschilderingen. Nancy kwam vanuit het werk Robin ophalen die mocht eerder weg. Ik mocht nog niet gaan omdat Daan anders alleen op de zaak was. Wanneer ik wel eenmaal weg mocht ben ik nog door gegaan met de muurschilderingen omdat ik dit af wil krijgen voor ik weer terug naar Nederland ga. Nancy kon mij ook niet meer ophalen omdat Jade jarig is en er allemaal visite was. Ann kon me wel halen. Met Ann en ben ik nog langs een winkel gereden hier heb ik wat dingen gekocht. Hierna heeft Ann mij afgezet bij Nancy. Ik maakte me klaar om met z'n alle naar de bios te vertrekken we gingen naar '' . De bios zag er veel luxer uit dan ik had verwacht!! De stoelen zaten zelfs beter als de stoelen van Utopolis in Nederland!! Als je ging zitten dan kon de leuning een heel stuk naar achter als je dat zou willen. Ook heb ik hier de lekkerste karamel popcorn ooit gegeten. Wat me wel opviel was dat Engels gesproken films die hier gedraaid worden niet ondertiteld worden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten