over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

dinsdag 3 februari 2015

20 December 2014 'Vliegen'


Vandaag is de dag dat ik weer terug richting Nederland ga. Ik heb in de ochtend me laatste spullen me koffer in gedaan en me helemaal klaargemaakt. Rond 2 uur hebben Robin en Daan me opgehaald om me naar het vliegveld te brengen. Tijdens dat ze me ophaalde was Daan vergeten mijn ticket op het werk uit te printen. We moesten eerst weer snel langs February Flower om me ticket uit te printen.
De printer wilde niet meewerken en het duurde dus langer. Ik ben nog snel langs de slager gegaan om voor onderweg nog drinken te halen en worst mee te nemen. Wanneer we klaarwaren heb ik iedereen gedag gezegd en zijn we vertrokken. Onderweg regende het echt heel hard. Sommige plekken stond het helemaal onder water. Eenmaal op het vliegveld aangekomen was het gelukkig droog. We hebben nog een sigaret gerookt en hierna zijn Daan en Robin weer vertrokken. Ik ben me koffers gaan sealen en heb me ingecheckt en me koffers afgegeven bij de balie. Wanneer ik veder wilde lopen om richting de gate te gaan werd ik tegen gehouden door de Duane. Ik moest van hun meekomen naar een kamertje en daar wachten



Geen opmerkingen:

Een reactie posten