over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 7 januari 2015

11 December 2014 'begin muurschildering, Verhuizing'



Ik heb eerder tijdens me stage schetsen gemaakt voor schilderingen aan de buitenkant van de zaak. Vandaag ben ik begonnen met het schetsen op de muur zelf en het schilderen daarvan. Ik ben eerst met een krijtje op de muur gaan schetsen voor ik aan het schilderen zou beginnen. Dit zodat ik nog aanpassingen zou kunnen maken. Aan de linkerkant begon ik met allemaal zonnebloemen dit omdat Rita daar gek op is. wanneer ik alles erop had geschetst begon ik met schilderen. Voor het schilderen had ik alleen de kleuren : Geel, Donkergroen, Rood, Blauw, Wit & Zwart. De rest van de kleuren die ik nodig zou hebben moet ik zelf mengen. Ik wilde de bloemen wel zo echt mogelijk laten lijken. Hiervoor gebruikte ik meerdere kleuren om diepte te creƫren. We hadden naar het werk toe al onze spullen meegenomen en na het werk moeten we een week verhuizen. Ik en Robin gaan naar Nancy toe en Daan gaat naar Mandy in Saramaca. Mandy had tijdens het werk lekkere drankjes mee genomen het leek wel op slush puppy. Ik had met kokos.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten