over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 7 januari 2015

10 December 2014 'Fruit'

Ik ben vandaag weer naar werk gegaan om het te proberen ik heb met Daan een fruitruiker gemaakt. Ook heb ik zelf fruit gekocht 2 kleine bananen een pomelo. Ook heb ik 2 kleine citroenen en een komkommer. De komkommers hier zijn heel anders dan bij ons hier zien ze er anders uit en ze zijn zuurder van smaak. Om de zuurheid eraf te halen is me verteld dat je de 2 uiteindes eraf moet snijden en daar waar je het eraf heb gesneden tegen elkaar aan te wrijven 'zo haal het het zure eraf'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten