over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

woensdag 17 december 2014

7 December 2014 'Zwemmen'

Vandaag  hebben de oom en tante van Gweyndeon ons meegenomen naar een meer waar we konden zwemmen. Ik heb eerst lekker in de zon gelegen voordat ik het water in ging. Het water was heel apart van kleur het had dezelfde kleur als het water van colakreek. Het gekke was dat je wel jezelf kon zien in het water dus het was niet troebel.
Op het moment dat ik net het water in was begon het te regenen. We zijn niet veel later weggegaan om wat te eten. We gingen op een plek eten waar je uitzicht had over Suriname rivier. Ik heb hier soto soep gegeten. Na het eten werd ik afgezet bij Nancy. Nancy is jarig vandaag en viert het ook. Toen ik aankwam waren er al heel wat mensen. Robin en Daan waren er ook al. Op het moment dat ik kwam gaven Robin Daan en ik een cadeau aan Nancy. Dit waren allemaal pakjes met zaadjes zodat ze zelf kan planten in haar tuin. Nancy had ook zelfgemaakte markoesasap. Dit was echt heel lekker!!! In de avond zijn we weer terug naar Rita gegaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten