over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

zaterdag 6 december 2014

2 December 2014 'An Jarig!'

Vandaag zijn Daan en ik wezen bezorgen. Daan heeft tijdens het bezorgen een hangmat gehaald en ik heb er nog een apart laten leggen. Robin en ik zijn citroenen en komkommer gaan halen om citroen/komkommer water te kunnen maken. Tijdens het halen zag ik een dubbel gegroeide banaan liggen.

 Ook zijn we nog langs de kerk gereden die is gemaakt van het hout in het water op stone island.
Ook heb ik een hele mooie reclame schildering gespot van Bacardi!!
Na het bezorgen zijn Daan en ik naar Ambassador Hotel gegaan. We moeten het hotel versieren met kerst versiering. Hier zijn Daan en ik de rest van de dag bezig geweest met de kerstversiering.
Wanneer we klaar waren is Rita met me mee geweest naar de feestwinkel zodat ik voor Ann een ballon en een kaartje kon halen. Op de helium ballon heb ik nog wat dingen geschreven. Ook heb ik voor Ann pruimencake gekocht voor haar verjaardag. Bij Ann was het heel gezellig. Ze begon net met het maken van Pom en heeft mij helemaal laten zien hoe ze Pom maakt dus als het goed is moet ik het nu ook een beetje kunnen!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten