over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

zaterdag 6 december 2014

29 November 2014 'Fanandes ijs & t'Vat'














Vandaag heb ik een klein bloemstukje gemaakt voor 50 Srd.
en een kerkstukje. 
In de ochtend is Marvin langs gekomen om gedag te zeggen. Hij gaat vandaag weer met het vliegtuig terug naar Nederland. Marvin had vleesworst en markoesa sap voor me meegenomen als verassing! Het was heel lekker. De vleesworst was goed gekruid en pittig.

In de middag heb ik de buitenmuur nog geschilderd. Na het schilderen om 1 uur mochten ik Robin en Daan weg om bij Nancy op visite te gaan. Onderweg zijn we langs hele mooie grote huizen gereden.
Nancy heeft op haar terras een 1 persoon hangmat hangen. Hier heb ik even in gezeten. Ik ben later met Jade naar de supermarkt gegaan om drinken en ijs voor het toetje te halen. Toen we terug kwamen van de supermarkt lag er een heel groot beest op de weg dat levend was. Wat het is weet ik niet precies maar het heeft wat weg van een hagedis. Terug bij Nancy ben ik nog in de zon gaan zitten en ben me daarna gaan douchen. Na het douchen gingen we avond eten. Nancy had bruine bonen met rijst gemaakt. Als toetje hadden we vanille fanandes ijs met rode fanandes sap. We deden eerst de vanille Fanandes ijs in een glas en schonken daarna de rode Fanandes erover heen. Het bovenste gedeelte begon te schuimen. We kwamen hierop door Nancy die vertelde ons dat dit heel lekker is en we een keer moesten proberen. Het smaakte ook echt heel goed!!
In de avond zijn we ons klaar gaan maken om naar het vat te gaan. Bij het vat had ik afgesproken met Darren om te bespreken over tours zoals Berg aan Dal.
Bij het vat was het heel gezellig en hebben we met z'n alle wat gedronken en gekletst.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten