over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

zaterdag 6 december 2014

30 November 2014 'Broodje bij t'vat'


Vandaag zijn we (te laat) in de middag vertrokken richting de cultuurtuin. Wanneer we daar eenmaal aankwamen bleek de cultuur tuin al gesloten te zijn. We bedachten ons wat we nog meer zouden kunnen doen omdat op zondag bijna alles gesloten is. We zijn uiteindelijk maar naar het vat gegaan om daar wat te gaan drinken en wat te gaan eten. Ik had een broodje met sla, kaas tomaat, zongedroogde tomaat, olijven, salami. Die was heel goed.





Wanneer we klaar waren was het al bijna avond en zijn we boodschappen gaan doen bij choi's. We hebben broccoli gemaakt met kibbeling die we van Nancy mee hadden gekregen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten