over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

zaterdag 6 december 2014

3 December 2014 'Kerstversiering'



Daan was gister tot laat geweest met een bruidsboeket te maken. Vandaag gingen we eerder de deur uit om die te bezorgen. Hierna zijn we door naar Ambassador Hotel gegaan om het veder te versieren. Op het moment dat we aankwamen zag ik een hele mooie vlinder op de grond.



Daan en ik begonnen met de kerstbomen naar de juiste plek te brengen en die op te tuigen. De 1e boom die we gingen doen was die voor in de aankomst hal. Deze moest rood met goud worden.



Daan en ik besloten om hem te gaan versieren in een 3 hoek opbouw. We maakte 4 driehoeken in de boom die aan elke kant dezelfde richtlijnen moest hebben zodat de boom overheen zou komen. We hebben als eerste de verlichting in de boom gehangen. De verlichting hier is heel handig omdat je ze op elkaar kan aansluiten als een soort ketting. Je hoeft dus niet opnieuw vanuit de stopcontact te beginnen en kan dus zo veder waar je was gebleven. We hebben alle ballen die er waren verdeeld in 4e zodat er voor elke kant dezelfde aantal ballen en versiering was. Nadat we de richtlijnen aan alle kanten in de boom hadden geplaatst hebben we de rest zigzag door de boom heen geplaatst. 







De 2e boom heb ik niet de 3 hoeken techniek gebruikt maar ik heb een lint rondom de boom naar boven laten lopen. Elk vlak van de boom heb ik een speciaal soort versiering voor uitgekozen. Onder hele grote ballen en in het midden sterren en bovenin dennenappels. Daarna heb ik de boom nog opgevuld met normale ballen.

We hebben ook nog de trapleuning versierd met groen. We hebben er al grote bloemen erin geplaatst de volgende keer moet die alleen nog opgevuld worden met ballen.
We zijn laat thuis gekomen. Eenmaal thuis ben ik meteen me spullen gaan inpakken omdat ik de volgende dag vroeg op moet omdat ik 2 dagen het binnenland inga.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten