over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

vrijdag 31 oktober 2014

28 oktober 2014 'afscheid'


 Me laatste spulletjes zijn nog snel ingepakt, en ben rond 11 uur richting het vliegveld gegaan me ouders zijn mee gegaan. Op het vliegveld had ik na het inchecken nog maar 10 min om afscheid te nemen van me ouders en me vriend.

Nadat ik was opgestegen en we onze eerste maaltijd kregen hadden ze niet genoeg en heb ik een vervanging gekregen dit was een roti rol alleen het smaakte absoluut niet naar een roti rol. Niet veel later na me roti rol werd ik niet lekker en gooide alles eruit, me eerst volgende maaltijd heb ik daarom overgeslagen.
9 uur later kwam ik aan in Suriname hier ben ik goed opgevangen door Ann en een vriendin van haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten