over mij

Ik ben Lisa de Neve 21 jaar.
Ik doe de opleiding Mbo Styling&Design Niveau 4 en zit nu in me 3e jaar.
Ik hou van reizen vandaar me Stage in
Suriname!
Op mijn Blog hou ik de periode bij die ik meemaak in
Suriname.

vrijdag 31 oktober 2014

27 oktober 2014 'Verassing'

Vandaag heb ik mijn spullen ingepakt voor mijn vertrek naar Suriname.
De avond moest ik vrij houden voor me vriend want die wilde samen nog wat gaan doen voordat ik zou vertrekken. Ik was nog niet helemaal klaar met inpakken maar ging toch mee, ik wist niet wat me te wachten stond en was echt heel nieuwsgierig. Door te raden probeerde ik erachter te komen maar ik kon geen hints krijgen. We kwamen aan in de stad en liepen naar Sake, toen we daar binnenkwamen was er een hele lange tafel vol met vrienden als afscheidscadeau dit was echt een grote verassing!!!






Van me ma heb ik een heel mooi reisdagboek van Zuid-Amerika gehad om alles in bij te houden:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten